11/23/2014

Getting Dark

Začalo sa skoro stmievať, v piatok som si opravila gramofón kde mi konštantne hrá "Dark Side of the Moon", čierna sa stala mojou rovnošatou a na blog som nepísala už veky...
Trebalo mi prestávku ale hádam som späť v plnej sile. Ako sa blíži môj život v BA ku koncu :( snažím sa čo najviac najviac venovať ľuďom s ktorými o chvílku nebudem môcť byť. Ak niesom v škole (v ktorej sedím od 7:15-15:30 každý deň...8 hodín navyše nieje žiadna sranda), tak rátam doma príklady alebo sedím na terase v KCčku a Matúš V. mi robí "spotify" . Plus! Budúci týždeň je stužková a celé moje šatovo-účesové dilemy sa stratia.
Ľúbim čiernu, slušné nohavice a kožené bundy.
mám písať viac?







jacket: Bershka
shirt: od Philka
pants: New Look
sports bra: F21
shoes: Danea

Dajana: Its getting dark a lot sooner, on Friday I repared my old record player and have been listening to "Dark Side of the Moon" since then, black became my "go to" color and I have not written here anything lately...
I needed a break but I am back in the game again (hopefully). As my time here in Bratislava is getting shorter and shorter I try to dedicate my time to all those people I will loose once I leave. If I am not in school (in which I am sitting from 7a.m to 3:30 pm...doing 8 hours plus than anybody else perhaps was not the best idea) I am solving out mathematic equations at home or sitting in KC Dunaj and Matúš V. is being my spotify. Plus! I have PROOOM next week so all the craziness regarding hair and dresses will be finally over.
I love black color, smart looking pants and lether jackets.
Should I tell you more?

4 komentáre:

  1. pfu, aj ja mám o týždeň stužkovú :) btw: aké máš šaty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Také bledo-staro ruźové a struh majú taký jak keby och nosila Helena Trójska :)

      Odstrániť
  2. Dark side of the moon <3 a prajem krásnu stužkovú.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadas krasne jako vzdy :) Taky sedim ve skole od rana do vecera, uz jsem z toho vycerpana, do skoly za tmy, ze skoly pomalu taky a jeste ta zima...

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...