11/03/2014

Sandy Beach

Dajana: No konečne po mesiaci mám fotky z Bournemouth. Síce sme si s Matúšom mysleli že budeme veeeela fotiť môj výlet dopadol tak že sme s Matúškom ochoreli a preležali sme ho v izbe. Pracovali sme na Matúšových projektoch do školy, počúvali hudbu, pozerali super filmy, robili si jedlo a čajík, a tešili sa z novej PalacexAdidas kolaborácie (zrovna vtedy vyšla), ja som Matúškovi upratovala izbu a nútila ho jesť cesnak a raz do dňa sme išli na prechádzku do mesta :) Matúš ma najlepších kamarátov a Bournemouth je strašne strašne upokojujúce mestečko. Všade samý umelci a študenti a skejteri a surferi. Plus som tam zistila že Burger King má nájlepšie burgre!
Druhú časť výletu sme odišli do Londýna pozrieť moju Máriu ktorá tam študuje kurátorstvo. Mária má izbu 2,5x1,5 metra a tak sme si tam traja gazdovali a pozerali pokémonov a flausili po Londýne. Ja som bola ako vždy navigátor a našla som Matúšovi všetko čo chcel videť a pre seba som si našla Chipotle (najlepšie jedlo!) a Drop Dead obchod.
Potom som odišla na sever do Škótska ktorým som si vláčikom prešla zo zastávkami v Glasgowe, Helensburgu a Edinburgu. Edinburg je krásny.
Keď som sa vrátila chcela som o Anglicku napísať taaak veľa a teraz je to taaak ďaleko že už ani neviem :(







pants: ebay
shoes: sportsdirect
choker: from Janka
crewneck: thrifted
jean jacket: thrifted

Dajana: After one month  I finally have all the pictures from Bournemouth. Even though, me and Matúš thought that we will take a lot of pictures for you, we both got sick and stayed in the room most of the time. We were working on Matúš's school project, listened to music, watched a lot of cool movies, we were drinking tea and ate a lot of good food, we were excited about the new PalacexAdidas collaboration (that just launched). I was cleaning Matúš's room all the time and forced him to eat garlic and go for walk once a day. I met all of Matúš's friends and all of them were awesome. There are students and artists and skaters and srufers everywhere and Bournemouth is the most chilled out city I know! PLUS! I found out that that Burger King has the best burgers.
The second half of the week I went with Matúš to London to see our good friend Maria. Maria's room has 2,5x1,5 meters and so we were just crammed at her place watching Pokémons during the night and discovering the streets of London during the day! As always I was the navigator and I found everything Matúš wanted to visit. And from the places I found for my self I will mention just Chipotle (oh! the best mexican food ever) and Drop-Dead store.
Then I left for the north where I traveled by train across Scotland with stops in Glasgow, Helensburg and Edinburg. Ou my! Edinburg is just beautiful.
When I came home I had sooo many thoughts about my trip and now that I need to write them down I can not remember :(

5 komentárov:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...