12/20/2014

Boyz

Dajana: Už som si myslela že sa polepším a zase som sa nepolepšila (do kúta ma treba poslať). Stužková je úspešne za mnou...už ani neviem kedy presne bola. Včera prišiel Matúš a začali prázdniny a ja mám stisnuté palčeky a dúfam že to tu znova trochu oživíme.
Toto je postík trošku netradičný. Kto nepozná ich troch, nepoznám dobre ani mňa. Na instagrame ich mám hŕbu. Fotili sme sa predtým ako sme išli na Noisu (top pesnička!) len tak aby sme mali spomienku keď budeme starý...no fotky sa mi stále taaak velmi velmi páčia že mi bolo ľúto väzniť ich v nejakom zabudnutom počítačovom priečinku.
 #tvmvgotchi











shoes: nike
leginns: thrifted
shirt: from Phil
sports bra: alexander wang x HandM
lether jacket: Bershka
coat: HandM

no idea what my three companions wear...

Dajana: I thought I would get better with posting after my prom...but...it somehow just did not work out. Prom was awesome, but some many other things happened since then that I did not even realize that all that "prom madness" is over. Yesterday was the last day of school before the winter holiday and guess what? Matúš is finally back. I have my fingers crossed that we will post more now.
This post is a bit more untraditional. Who does not know them, does not know me. I hav loads of them on my instagram. These pictures were taken few hours before we have heard amazing Noisia play in Bratislava (best song!) just so that we would have something to look at when we grow up. However, Ema did such a good job that I just could not leave them escaped in one of my PC folders.
 #tvmvgotchi

2 komentáre:

  1. celý blog je supiš, fotky očarujúce, outfity skvelé, len trošku pocvič gramatiku - prídavné mená v množnom čísle. toto nie je prvý post s chybičkami a príliš mi to píli oči.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...