12/29/2014

Desert Turtle

Dajanka: Bežová všetkých chytila za srdiečko a mňa túto zimu skoro vôbec...no aj tak som posledný tohto ročný post bežová na béžovom. 
Keď sme s Matúškom fotili ešte nebola vonku taká zima ako teraz...a  mám svoj oblubený kožúštek ako všetky veveričky čo bývali v časti Minneapolisu kde som bývala (preto som si ho kúpila). Roláky túto zimu velmi môžem a ostatné poznáte.
Prázninky sú inak super pohodové. S Noemi sme za štyri dni stihli prejsť dvoma sezónami Americas Next Top Model :) a ku večeru si vždy svoju vymytú hlávku plním dobrými filmamy od Zuzanky (včera napríklad Grey Zone - velmi dobre spravaný film o poslednom sonderkommande v Osvienčime). Včera som bola s Matúšom na druhej najlepšej výstave aká (podla mňa) kedy bola v SNG- Svetlo na hrane. Mám rada modernú a postmodernú architektúru tak mi moc poskakovala srdiečko...ak mátee šas určo sa tak choďte pokochať. 
Tak asi toľko.
a čo cez prázdniky robíte vy?




 




coat: HandM
shoes: Nike
trousers: New Look
turtleneck: stradivarius
jewelry: handm, vintage

Dajana: Event though beige seems to be the color of this season I am not as big of a fan...which is pretty ironic when you take into consideration that beige rules this post all the way from the top to the bottom. 
When we were shooting this post it was not so cold outside as it is now...I am wearing my favorite fur coat which is the exact same color as all squirrels in Minneapolis. This winter I am loving turtlenecks and all the other pieces of my clothing you already know.
Otherwise, these holidays are going fine. In two days I was able to watch through two seasons of Americas Next Top Model. In the evenings I am trying to refill my head with quality films (for example yesterday I have seen Grey Zone - a very well produced film about the last sonderkommando in Auschwitz). Yesterday I visited Slovak National Art Gallery. They are exhibiting photos of Slovak modern and postmodern architecture (which I love) and it is the best exhibition I have seen there in a long time.
That is about it.
And what are you doing these holidays?


5 komentárov:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...