1/21/2015

Mariánska

Matúš: Po takom dlhom čase píšem niečo na blog, že to je až zvláštne. Zrazu som toho mal toľko, že som na blog ani nepomyslel a odvykol som si a tak som nič nenapísal ani keď som už mal viac času. Teraz sa tomu už ale nedalo vyhnúť lebo máme vyvolané tieto fotky, ktoré sme nafotili na Mariánskej počas Vianoc, kedy som bol na chvíľu na Slovensku.

Copíky mi zaplietla Janka v deň keď som sa vrátil na Slovensko a hrozne sa mi páčia aj keď v Bratislave sa na mňa všetci pozerali, že či som Samey, ale s tým sa nedá nič robiť. Nanešťastie sa mi ale začali rozpletať po dvoch týždňoch tak som si ich rozpustil, ale mám v pláne si ich čoskoro dať znova spraviť.

Architektúra ma veľmi baví, ani sa nevenujem ničomu inému momentálne lebo ak sa jej chcem venovať naplno tak to nestíham. Hnevám sa ale na seba, lebo som zlenivel a mám problém s disciplínou tak sa teraz snažím zase sa dať do poriadku lebo... je to proste nutné bez toho sa nedá nič. A naozaj ma to baví všetko, aj keď sa musím občas premáhať aby som sa do niečoho pustil. Je to vždy len o tom začať a keď už začnem tak mám radosť z toho čo robím a baví ma to. Tak mi držte palce, aby sa mi to darilo, prosím.







Jacket: Lazy Oaf
Jersey: Nike
T-shirt: Pray For Paris
Pants: American Apparel
Shoes: Jordan
Backpack: Adidas


Eng.:

Matus: Writing a blogpost after such a long time feels strange. Suddenly, I had so much work to do I had no time to even think about our blog and after I had some leisure time again I was not used to blogging anymore so I did not post anything for quite a while. However, I could keep avoiding it any longer as I have these pictures shot in Bratislava during the Christmas break when I went home for a while.

On the day of my arrival Janka entangled these braids for me and really like them although in Bratislava everyone was starring at me to see if I am Samey (a Slovak rapper who has similar braids and with them we look a bit similar) but what can you do about it? Unfortunatelly, the braids started to unravel and were a bit messy so I unraveled them completely but I am planning to get them again pretty soon.

Studying architecture is fascinating and at the moment I dedicate all my time to it because there is no time left for anything else if I am to study properly. I am a bit angry with myself, though, because I got lazy and I am having tough time with self-discipline which is shameful and I really need to fix it. Indeed, I am enjoying studying architecture a lot but sometimes it is difficult to start working on something but when I do I am always glad I do and I enjoy myself. So have your fingers crossed for me to improve my discipline, please.

4 komentáre:

  1. Ty copánky vypadají skvěle :) A fotky se taky moc povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten rupsak mam aj ja a milujem ho!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. přeju ať se daří, taky bojuju s disciplínou..
    a náhodou super ty copánky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To poznám, najťažšie je začať, keď sa začne, potom to už vždy nejake ide. Ale super že si spokojný. Inak tie copíky su strašne cute. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...